Vinurile rosii de top de la SERVE Ceptura

Mi s-a spus ca vinurile mele ocupa prea mult spatiu din luxuriantul apartament. Asa ca am inceput un proces de  marire a spatiului locativ printr-o metoda aparent simpla, dar destul de anevoioasa:) Si anume, bautul. O treaba grea, dar cineva trebuie s-o faca si pe asta. 
Am facut o revizie printre vinurile din dotare si mi s-a pus pata pe cele de la SERVE, pe care le-am baut incet si pe rand. Iata cateva impresii:

Cuvee Guy de Poix 2012. Feteasca neagra. Un vin cu o aromatica ciudata, cu fatete minerale si afumate, visina din visinata. Tot ce a fost fantastic la 2011, complexitatea, eleganta, felul maiastru in care se ascundea nivelul mare de alcool. nu am regasit in 2012. Mi-ar place sa cred ca poate sticla n-a fost reprezentativa, ca e neasezat bine in sticla, desi...Pentru ca nu face cinste numelui de pe eticheta. Plus ca a iesit iar de 15,5%. Deja pare ca procentul mare de alcool da individualitate acestei etichete si nu alte considerente.

Cuvee Charlotte 2010. Feteasca negra si Merlot. Ce vin placut si cat de cameleonic! De fapt e prost spus cameleonic, pentru ca un cameleon consuma o gramada de energie sa se faca una cu mediul, pe cand 2010-le de la Charlotte face exact invers. E ca un David Bowie. Mi-e lene sa si caut de cate ori am scris de el in trecut. Cred ca acum ar fi a patra sau a cincea oara. E un soi de record. De data asta a fost un vin cald, sensibil, fata urme de imbatranire, cu o aromatica condimentata, ierburi aromatice, prune si mure. 87

Cuvee Alexandru 2007. Cabernet sauvignon (cu 14% Feteasca Neagra). Culoare matura, aromatica frumoasa, depliata de ceai Earl Grey, forrest floor, caseta de lemn, afine, cirese negre. In gust taninurile nisipoase se aglomereaza pe final dand o impresie usor amaruie si iodata. Final "sec", ca un amarone, daca vreti. E un moment bun de consum, notele de maturitate dau eleganta si complexitate. 90










0 comentarii: