26 august 2009

In august 2009 vinosfera era un loc mult mai mic. Un iubitor de vinuri atins brusc de nevoi descriptive ar fi putut sa citeasca pe blogurile de vin (sau asociate) urmatoarele:

Degustare de grup – Rose & Merlot, de Alin Ionita (pe vremea aceea alibus.blogspot.com, azi cum vedeti- punctulpevin.ro)
Mezzek White Soil Mavrud 2007 - Thracian Valley (Bulgaria), de Ciprian Haret (cipwine.blogspot.com, atunci la primele post-uri)
Mamă, ce mă doare capul!, de Mihnea Mironescu (desprevin.blogspot.com, de cativa ani in cvasi-inactivitate).
Cramele Știrbey, de Andrei Radu Dobre (andreiard.ro, o pagina personala pe care apareau ocazional si post-uri legate de vin)
Sarba de Odobesti 2008, de Marius Cristian (acelasi Costachel, atunci blog culinar pe wordpress, azi platforma .ro) si cu voia dvs:
Eu, Marx si doua pahare (foileton), de George Mitea (yours truly- LucruriBune.blogspot.com). Era al 48 meu "post".

Si asta era tot. Daca am progresat sau nu, asta ramane de stabilit de domniile voastre. Cert e ca "oferta" online s-a diversificat.

Oricum rememorez cu degetele pe tastatura o data de acum fix patru ani tocmai pentru ca aceste randuri fac parte din articolul Lucruri Bune numarul 1000.  Nu spun asta ca sa ma laud (prea tare), intrucat nu cantitatea conteaza, dar sper ca cel putin un "post" de-al meu v-a facut sa zambiti, sau sa va enervati :),  sa meditati, sau (de ce nu?) sa deschideti o sticla de vin si sa va bucurati de ea.

Numai bine si sa ne recitim sanatosi la postul 1001!


4 comentarii:

alibus spunea...

La mai multe!

George Mitea spunea...

Multam, Alin! Quite a trip:)

Radu spunea...

:-) le-am recitit cu plăcere p-alea de-atunci! mulțam și lamulțani ;-)

George Mitea spunea...

Radu, să trăim și tăți ai noștri!