Despre cum am surprins niste versuri pe Facebook si Rieslingul Molitor Erdener Treppchen Kabinett 2011

Molitor Erdener Treppchen Kabinett Riesling 2011. Acest riesling de Mosel, dintr-o apelatie mica dar buna (Erdener Treppchen), cu 12% alc, vine cu nas frumos de tei si musetel, lamaie, o nota verde, vegetala, si ceva mineral, daca vreti neaparat, de pamant gras si cremene. Gust dens, compact, de citrica dulce. In gust se continua firesc notele florale si fructate din nas, plus pere si trademarkul citric, in acest caz: minole. Nu e sec, e un demisec spre demidulce, dar are intradevar un "caracter sec", cum zice contraeticheta, picant pe limba, probabil gratie aciditatii foarte bine puse in valoare. 
O lucrare competenta, tipică, agreabila si de lunga pastrare, sunt sigur. Cred ca am platit in jur de 50 de lei, cumparat dintr-un magazin online nemtesc. 88

Pe cand scriam nota de degustare in google keep, am alunecat din neglijenta pe facebook si am surprins cateva versuri din Gellu Naum. Au chicotit rusinate.
Mi s-a parut minunat cum in atata viteza, prostie si pleava cineva mai are timp sa "posteze" versuri. Si de Gellu Naum.
Aseara, in timp ce fumam o tigare, uitandu-ma la o bicicleta legata cu lantul de bara de protectie a scarilor, ma gandeam ca vinul acesta viu si scormonitor chiar umbla prin mine.

Îti faci vânt cu propria-ti figura
din volumul Libertatea de a dormi pe o frunte(1937)

Lenea ta e o apa foarte potabila si
mâinile o framânta ca pe ceva necesar
într-o zi într-o zi ai
sa afli ce e ascuns pe dinauntru
sub pantalonii ca niste batrâni biciclisti
sub albia de rufe tunsa proaspat
ordonata si fixa ca un fragment de paranoia
ai sa-mi suni predispozitiile ca pe niste clopote
ai sa te strecori pe sub usile larg deschise
în gurile tunurilor ai sa te miri fumând o tigare
ai sa umbli în mâini pe dinauntru meu
ciupindu-mi nervii ca pe niste coarde vocale
ai sa-mi numeri globulele rosii si ai
sa-mi treci prin ficati cu ochii la stele.

0 comentarii: